FISTIKLI İRMİK TATLISI



                 FISTIKLI İRMİK TATLISI

FISTIKLI İRMİK TATLISI

Pratik çabucak yapılan bir okadarda lezzetli tatlı tarifim.
İrmik tatlısını istediğiniz meyva ile de yapabilirsiniz, özellikle şeftali çok yakışıyor.
Ben bu sefer fıstıklı yaptım işte tarifi
Malzemeler
1 kg süt
8 çorba kaşığı irmik
7çorba kaşığı toz şeker
1 pk fıstıklı beyaz çikolata (Ülker fıstıklı kullandım 75 Gr)
Toz fındık
1çorba kaşığı tepeleme tereyağı

YAPILIŞI
Süt,irmik,şekeri karıştırıp koyulaşıp göz göz oluncaya kadar pişirin.Ocaktan alıp tereyağı ve parçalara ayrılmış çikolatayı ekleyip eriyene karıştırın.suyla ıslatılmış borcama dökün soğuyunca üzerine toz fıstık serpip istediğiniz gibi süsleyin.(ben ahududu kullandım) yarım saat dolapta bekletin.
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder